Декларацията се подава в отдел „Местни данъци и такси” в 2 - месечен срок от: придобиването на МПС по постоянен адрес /седалище/ на собственика. За превозни средства, които не са регистрирани за движение в страната /нов внос/ срокът започва да тече от датата на регистрацията за движение в страната. При придобиване на превозно средство по наследство, декларацията се подава в 6-месечен срок.
Декларирането за бракуване, отчисляване при продажба или откраднато превозно средство се удостоверява със служебна бележка от сектор КАТ Враца или договора за покупко-продажба.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Декларация по чл.54 от ЗМДТ /лек автомобил/ - http://nap.bg/page?sId236fsL=4&sId236dsA=2017&id=384&textMode=0
2. Декларация по чл.54 от ЗМДТ /без лек автомобил - http://nap.bg/page?sId236fsL=4&sId236dsA=2017&id=384&textMode=0
3. Документ за придобиване /договор, фактура
4. копие на Свидетелство за регистрация на КАТ /голям талон/
5. Платежен документ за внесен местен данък при придобиване на имущество.
6. Копие от платежен документ за платен данък върху превозните средства.
7. Копие от решение на ТЕЛК / За МПС до 117,64 k.w и обем на двигателя до 2000 куб.см, собственост на лице с намалена работоспособност над 50 %.
8. Декларация по образец за закриване на партида /при бракуване или продажба/
9. Пълномощно / при необходимост/
ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА
Закон за местните данъци и такси - чл.54
ЗВЕНО, ИЗВЪРШВАЩО АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ
Дирекция ”Местни данъци и такси” – гр.Бяла Слатина, ул.Климент Охридски 68
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГАТА: Въвеждане до края на работният ден.
ТАКСА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГАТА: без такса
ТЕЛЕФОН ЗА КОНТАКТ: 0915 882132
Декларирането за бракуване, отчисляване при продажба или откраднато превозно средство се удостоверява със служебна бележка от сектор КАТ Враца или договора за покупко-продажба.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Декларация по чл.54 от ЗМДТ /лек автомобил/ - http://nap.bg/page?sId236fsL=4&sId236dsA=2017&id=384&textMode=0
2. Декларация по чл.54 от ЗМДТ /без лек автомобил - http://nap.bg/page?sId236fsL=4&sId236dsA=2017&id=384&textMode=0
3. Документ за придобиване /договор, фактура
4. копие на Свидетелство за регистрация на КАТ /голям талон/
5. Платежен документ за внесен местен данък при придобиване на имущество.
6. Копие от платежен документ за платен данък върху превозните средства.
7. Копие от решение на ТЕЛК / За МПС до 117,64 k.w и обем на двигателя до 2000 куб.см, собственост на лице с намалена работоспособност над 50 %.
8. Декларация по образец за закриване на партида /при бракуване или продажба/
9. Пълномощно / при необходимост/
ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА
Закон за местните данъци и такси - чл.54
ЗВЕНО, ИЗВЪРШВАЩО АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ
Дирекция ”Местни данъци и такси” – гр.Бяла Слатина, ул.Климент Охридски 68
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГАТА: Въвеждане до края на работният ден.
ТАКСА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГАТА: без такса
ТЕЛЕФОН ЗА КОНТАКТ: 0915 882132