Проект „Подобряване на компетентността и ефективността на служителите от общинска администрация Бяла Слатина“
Дата на публикуване:
08.01.2021 12:45
Екипът на кмета на община Бяла Слатина спечели пореден проект по ОПАК за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация. Проектът е за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП "Административен капацитет" 2007-2013 г., с приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", операция 2.2 "Компетентна и ефективна държавна администрация", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Наименованието на проектното предложение е "Подобряване на компетентността и ефективността на служителите от общинска администрация Бяла Слатина". Целта на проекта е да се постигне устойчивост и надграждане на вече постигнатите резултати от приключилия на 22.04.2014 г. проект "Модерна и ефективна администрация в община Бяла Слатина", финансиран също по ОПАК, успешно реализиран от експертите на Общинска администрация – Бяла Слатина.
В рамките на новия проект са предвидени обучения за оценка на индивидуалното изпълнение, придобиване на компетенция за дейност и действие, комуникативна компетентност и надграждане на уменията за работа с Електронни таблици с MS Excel. Темите на обученията са подбрани в съответствие с идентифицираните потребности и с оглед по-добро и ефективно обобщаване и анализиране на информация, както и докладване на данни. Продължителността на проекта е 12 месеца. Одобреният му бюджет е 111 602,24 лв. В целевата група, освен служители от общинска администрация Бяла Слатина, са включени и кметове на населени места и кметски наместници.
С реализацията на проекта ще бъде постигнато повишаване на професионализма на служителите, както и повишаване на координацията между отделните звена, сектори, отдели, дирекции, работещи в общинската администрация. Постигането на добри лични резултати на служителите неизменно ще подобри бързината на обслужване и пряко ще рефлектира върху работата на служителите, както при комуникация с вътрешните за общината клиенти, така и по отношение на външните такива. Това от своя страна ще гарантира по-високо качество на услугите, предлагани на гражданите и бизнеса.
Ефектът от предвидените в проекта обучения ще се отрази най-вече върху предоставянето на публичните услуги и осигуряване на по-качествено обслужване с по-малко ресурси.
РЕЗЮМЕ на Проекта - виж
Напредък на Проекта - виж!